Tuesday, April 16, 2019

Langkah Terakhir

Salam,

Ini adalah kali ke-13 aku berpisah dengan si dia dalam masa 6 bulan. Kalau tengok post aku yang lama-lama, aku tak putus asa untuk mencari jawapan atau jalan pengakhiran dengan si dia.

Betul, aku yang bodoh agaknya. Macam kawan-kawan cakap, aku ni senang percaya dan senang memaafkan orang. Itulah aku. Aku biarkan orang buat aku sebab aku serahkan segalanya padaNya. Aku tak reti nak membalas dan aku percaya, Allah akan bantu aku untuk membalas dengan berikan kifarah pada orang tu.

Sebelum ni si dia datang, aku bagitahu yang aku ada orang lain pun, dia dah mengamuk. Sebenarnya takde ape pun, die saje je tu nak test aku. Aku je perasan dan keliru lebih. End up, sendu sendiri.

Aku rasa kali ni betul kami berpisah. Si dia pun tak hiraukan aku macam sebelum ni. So aku rasa biarlah aku mendiamkan diri dan abaikan apa yang jadi lepas ni. Still aku overthinking and doubt on him. It's okay kalau si dia ada orang lain but aku nak kepastian je. Jangan gantung aku tak bertali :(

I have to find my own happiness back...


No comments:

Post a Comment